1. Blz. 1 Jaarstukken 2021
    1. Blz. 2 Programma's
      1. Blz. 3 Samenvatting
        1. Blz. 4 Samenvatting
      2. Blz. 5 Programma 1 Leefbaarheid, Wonen en Duurzaamheid
        1. Blz. 6 1.1 Wat wilden we bereiken en wat hebben we ervoor gedaan?
          1. Blz. 7 Leefbaarheid stimulering wijken/buurten
          2. Blz. 8 Volkshuisvesting
          3. Blz. 9 Voorziening riolering
          4. Blz. 10 Integraliteit en rioleringsprojecten
          5. Blz. 11 Voorziening wegen
          6. Blz. 12 Vervanging mechanisch riolering
          7. Blz. 13 Klimaatadaptatie
          8. Blz. 14 Programma Donge Oevers
          9. Blz. 15 Hermenzeil
          10. Blz. 16 Integrale veiligheid
          11. Blz. 17 Handhaving en Toezicht
          12. Blz. 18 Dijkversterking Geertruidenberg en Amertak
          13. Blz. 19 Omgevingswet - Experiment Dombosch
          14. Blz. 20 Nieuwe supermarktlocatie Geertruidenberg
          15. Blz. 21 Omgevingswet - Omgevingsplan
          16. Blz. 22 Omgevingswet - algemeen
          17. Blz. 23 Plassengebied
          18. Blz. 24 Toekomstperspectieven Amergebied
          19. Blz. 25 Regionale Energie Strategie (RES)
          20. Blz. 26 Aanlanding wind van zee
          21. Blz. 27 Verkabeling 150 kV
          22. Blz. 28 Projecten
          23. Blz. 29 Biodiversiteit
          24. Blz. 30 Nieuwbouw woningen - locatie Hoge Veer
          25. Blz. 31 Programma Donge Oevers
          26. Blz. 32 Toekomstperspectieven Amergebied
          27. Blz. 33 Energietransitie
          28. Blz. 34 Afvalverwijdering huisvuil en milieustraat
        2. Blz. 35 1.2 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 36 Tabel beleidsindicatoren
        3. Blz. 37 1.3 Wat heeft het gekost?
          1. Blz. 38 1.3 Wat heeft het gekost?
        4. Blz. 39 1.4 Verbonden partijen
          1. Blz. 40 Verbonden partijen
        5. Blz. 41 1.5 Risico's
          1. Blz. 42 Veiligheid / Ondermijning
          2. Blz. 43 Gesloten stortplaatsen Bavel-Dorst en Zevenbergen
          3. Blz. 44 Afwikkeling schadeclaim afval
          4. Blz. 45 Wegenonderhoud
          5. Blz. 46 Normalisering rechtspositie ambtenaren vrijwilligers brandweer
          6. Blz. 47 Schadeclaim in verband met ruimtelijke ontwikkelingen
          7. Blz. 48 Schade aan gemeentelijke eigendommen ( apparatuur / gereedschap en gebouwen)
          8. Blz. 49 Medewerkers worden blootgesteld aan gevaarlijke / ongezonde arbeidsomstandigheden / gevaarlijke stoffen
          9. Blz. 50 Verslechtering kostendekkendheid van leges
          10. Blz. 51 Juridisch niet sluitende legesverordening
          11. Blz. 52 Ziekte en plagen in groen
        6. Blz. 53 1.6 Voortgang investeringen
          1. Blz. 54 Voortgang Investeringen
      3. Blz. 55 Programma 2 Economie, Recreatie & Toerisme
        1. Blz. 56 2.1 Wat wilden we bereiken en wat hebben we ervoor gedaan?
          1. Blz. 57 Zuiderwaterlinie
          2. Blz. 58 Elisabethvloed
          3. Blz. 59 Keurmerk Veilig Ondernemen
          4. Blz. 60 Geniaal-sterk techniek
          5. Blz. 61 Uitvoeringsprogramma Economie, Recreatie & Toerisme
          6. Blz. 62 Speelterreinen
          7. Blz. 63 Stadspromotie
          8. Blz. 64 Geertruidenberg op de kaart
          9. Blz. 65 Maatschappelijk verantwoord ondernemen
          10. Blz. 66 Samenwerking ondernemers
        2. Blz. 67 2.2 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 68 Tabel Beleidsindicatoren
        3. Blz. 69 2.3 Wat heeft het gekost?
          1. Blz. 70 Wat heeft het gekost?
        4. Blz. 71 2.4 Verbonden partijen
          1. Blz. 72 Verbonden partijen
        5. Blz. 73 2.5 Risico's
          1. Blz. 74 Gevolgen corona voor evenementen, ondernemers en uitvoeringsprogramma
        6. Blz. 75 2.6 Voortgang investeringen
          1. Blz. 76 Voortgang investeringen
      4. Blz. 77 Programma 3 Sportvoorzieningen
        1. Blz. 78 3.1 Wat wilden we bereiken en wat hebben we ervoor gedaan?
          1. Blz. 79 Exploitatie gemeentelijke zwembaden
          2. Blz. 80 Duurzaamheid sportaccommodaties
          3. Blz. 81 Lokaal sportakkoord
          4. Blz. 82 Basisvoorzieningen bij sportverenigingen
          5. Blz. 83 Sporthal
        2. Blz. 84 3.2 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 85 Tabel Beleidsindicatoren
        3. Blz. 86 3.3 Wat heeft het gekost?
          1. Blz. 87 Wat heeft het gekost?
        4. Blz. 88 3.4 Verbonden partijen
          1. Blz. 89 Verbonden partijen
        5. Blz. 90 3.5 Risico's
          1. Blz. 91 Btw op exploitatie sport
        6. Blz. 92 3.6 Voortgang investeringen
          1. Blz. 93 Voortgang investeringen
      5. Blz. 94 Programma 4 Onderwijs
        1. Blz. 95 4.1 wat wilden we bereiken en wat hebben we ervoor gedaan?
          1. Blz. 96 Basisonderwijs
          2. Blz. 97 Huisvesting basisonderwijs
          3. Blz. 98 Onderwijsachterstandenbestrijding
          4. Blz. 99 Huisvesting basisonderwijs
          5. Blz. 100 Gymnastieklokaal Elisabethstraat / gevelbeplating Biekorf/Vuurvlinder
        2. Blz. 101 4.2 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 102 Tabel beleidsindicatoren
        3. Blz. 103 4.3 Wat heeft het gekost?
          1. Blz. 104 Wat heeft het gekost?
        4. Blz. 105 4.4 Verbonden partijen
          1. Blz. 106 Verbonden partijen
        5. Blz. 107 4.5 Risico's
          1. Blz. 108 Uitvoering IHP (Integraal Huisvestings Plan)
          2. Blz. 109 Leerlingenvervoer
        6. Blz. 110 4.6 Voortgang investeringen
          1. Blz. 111 Voortgang Investeringen
      6. Blz. 112 Programma 5 Mens, Zorg en Inkomen
        1. Blz. 113 5.1 Wat wilden we bereiken en wat hebben we ervoor gedaan?
          1. Blz. 114 Beleid bijzondere bijstand
          2. Blz. 115 Beleidsplan 3D
          3. Blz. 116 Wmo voorzieningen
          4. Blz. 117 Langer Thuis –kernenaanpak
          5. Blz. 118 Plan van aanpak Dementievriendelijk Geertruidenberg
          6. Blz. 119 Mantelzorgvriendelijke gemeente
          7. Blz. 120 Pilot POH-jeugd
          8. Blz. 121 Lokaal uitvoeringsplan jeugd
          9. Blz. 122 Multifunctionele OntmoetingsPlek (MOP)
          10. Blz. 123 Jongerenwerk
          11. Blz. 124 Buurthuis de Schelf
          12. Blz. 125 Ouderenbeleid / Wmo woonvoorzieningen
          13. Blz. 126 Schuldhulpverlening
        2. Blz. 127 5.2 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 128 Tabel Beleidsindicatoren
        3. Blz. 129 5.3 Wat heeft het gekost?
          1. Blz. 130 Wat heeft het gekost?
        4. Blz. 131 5.4 Verbonden partijen
          1. Blz. 132 Verbonden partijen
        5. Blz. 133 5.5 Risico's
          1. Blz. 134 Toename bestand uitkeringsgerechtigden
          2. Blz. 135 Toename beroep op Bbz
          3. Blz. 136 Toename schuldhulpverlening
          4. Blz. 137 Toename kosten werkbedrijf MidZuid
          5. Blz. 138 Huishoudelijke ondersteuning
          6. Blz. 139 Beschermd Wonen
          7. Blz. 140 Wmo-woonvoorziening/ Trapliften
          8. Blz. 141 Subsidie samenwerkende welzijnsorganisaties (Trema, Surplus, SWOG en MEEplus) voor de periode 2021-2024
          9. Blz. 142 Toename kosten GGD
          10. Blz. 143 Onvoldoende rijksmiddelen Jeugdzorg
          11. Blz. 144 Continuïteit Jeugdzorgaanbieders
          12. Blz. 145 Beperkt budget participatie
          13. Blz. 146 Onvoldoende rijksmiddelen voor WMO
          14. Blz. 147 Fraude door clienten
        6. Blz. 148 5.6 Voortgang investeringen
          1. Blz. 149 Voortgang investeringen
      7. Blz. 150 Programma 6 Gemeentelijke gebouwen, Monumenten, Kunst en Cultuur
        1. Blz. 151 6.1 Wat wilden we bereiken en wat hebben we ervoor gedaan?
          1. Blz. 152 Monumenten/erfgoed
          2. Blz. 153 Onderzoek naar Maakplaats
          3. Blz. 154 Culturele infrastructuur
        2. Blz. 155 6.2 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 156 Tabel Beleidsindicatoren
        3. Blz. 157 6.3 Wat heeft het gekost?
          1. Blz. 158 Wat heeft het gekost?
        4. Blz. 159 6.4 Verbonden partijen
          1. Blz. 160 Verbonden partijen
        5. Blz. 161 6.5 Risico's
          1. Blz. 162 Achterstallig onderhoud aan gemeentelijke gebouwen
          2. Blz. 163 Vernieling van materieel en gebouwen
        6. Blz. 164 6.6 Voortgang investeringen
          1. Blz. 165 Voortgang investeringen
      8. Blz. 166 Programma 7 Dienstverlening en Bedrijfsvoering
        1. Blz. 167 7.1 Wat wilden we bereiken en wat hebben we ervoor gedaan?
          1. Blz. 168 Gemeentelijke dienstverlening
          2. Blz. 169 Organisatieontwikkeling Geertruidenberg
          3. Blz. 170 Gemeentelijk plan digitale dienstverlening
          4. Blz. 171 Digitale klantreis
          5. Blz. 172 Digitale participatie
          6. Blz. 173 Bezwaarschriftencommissie
          7. Blz. 174 HRM
        2. Blz. 175 7.2 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 176 Tabel Beleidsindicatoren
        3. Blz. 177 7.3 Wat heeft het gekost?
          1. Blz. 178 Wat heeft het gekost?
        4. Blz. 179 7.4 Verbonden partijen
          1. Blz. 180 Verbonden partijen
        5. Blz. 181 7.5 Risico's
          1. Blz. 182 Archivering/dossiervorming onvoldoende
          2. Blz. 183 Bovenformatief plaatsen van medewerkers, ontslag van ambtenaren
          3. Blz. 184 Managementrapportages geven onvoldoende sturingsinformatie
          4. Blz. 185 Stilzwijgende verlenging contract
          5. Blz. 186 Betalen van wachtgeld aan ex-bestuurder
          6. Blz. 187 Tekort ambtelijke capaciteit en ervaring
          7. Blz. 188 Gemeente krijgt geen subsidie / specifieke uitkering voor gemaakte kosten
          8. Blz. 189 Gebrekkige coördinatie tussen of binnen clusters bij het uitvoeren van taken
          9. Blz. 190 Documenten met vertrouwelijke informatie komen in handen van onbevoegden
          10. Blz. 191 Bezwaarschrift of Beroepschrift of verzoek om voorlopige voorziening wordt gegrond verklaard, respectievelijk toegewezen
          11. Blz. 192 Agressie van burgers tegen medewerkers
          12. Blz. 193 Uitval van computersysteem / stroom of vertraagde werking van computersysteem
          13. Blz. 194 Data raakt verloren / Back-up van verwerkte gegevens is onvoldoende betrouwbaar
          14. Blz. 195 Afwijken van de aanbestedingsprocedure of foutief aanbesteden
        6. Blz. 196 7.6 Voortgang investeringen
          1. Blz. 197 Voortgang Investeringen
      9. Blz. 198 Overzicht Algemene dekkingsmiddelen en Onvoorzien
        1. Blz. 199 Overzicht Algemene dekkingsmiddelen en Onvoorzien
        2. Blz. 200 Ad 1. Lokale heffingen
        3. Blz. 201 Ad 2. Uitkering gemeentefonds
        4. Blz. 202 Ad 3. Treasury
        5. Blz. 203 Ad 4. Post onvoorzien en overige algemene dekkingsmiddelen
        6. Blz. 204 Ad 5. Reserves
        7. Blz. 205 Tabel Beleidsindicatoren
        8. Blz. 206 Wat heeft het gekost?
        9. Blz. 207 Risico's
        10. Blz. 208 Risico budgetoverschrijdingen of onderschrijdingen
        11. Blz. 209 Risico Algemene uitkering gemeentefonds valt lager uit dan begroot
        12. Blz. 210 Risico Renteschommelingen
        13. Blz. 211 Risico Bedrijfswaarde wordt maatstaf bij waardering WOZ-waarde
        14. Blz. 212 Risico Oninbare (incasso)vorderingen op debiteuren
        15. Blz. 213 Risico Bezwaren tegen belastingaanslag OZB worden gehonoreerd
        16. Blz. 214 Risico Niet tijdig afgeven van een gewaarmerkt exemplaar van een op een bepaald object geldende beperking in het kader van de Basisregistratie Kadastrale Percelen Publiekrechtelijke Beperkingen (BRKPB)
        17. Blz. 215 Risico Precariobelasting niet kunnen innen
      10. Blz. 216 Overzicht Overhead
        1. Blz. 217 Overhead
        2. Blz. 218 Tabel Beleidsindicatoren
        3. Blz. 219 Wat heeft het gekost?
        4. Blz. 220 Verbonden partijen
        5. Blz. 221 Risico's
    2. Blz. 222 Inleiding
      1. Blz. 223 Voorwoord
        1. Blz. 224 Voorwoord
    3. Blz. 225 In één oogopslag
      1. Blz. 226 RIO ( Rekening in een oogopslag )
        1. Blz. 227 Rekening in een Oogopslag
    4. Blz. 228 Paragrafen
      1. Blz. 229 Paragraaf A - Lokale heffingen
        1. Blz. 230 Beleid en hoofdlijnen
        2. Blz. 231 Onroerende zaakbelastingen (OZB)
        3. Blz. 232 Afvalstoffenheffing
        4. Blz. 233 Rioolheffing
        5. Blz. 234 Hondenbelasting
        6. Blz. 235 Begraafrechten
        7. Blz. 236 Leges omgevingsvergunning en secretarieleges
        8. Blz. 237 Precariobelasting
        9. Blz. 238 Havengelden en woonschepenrechten
        10. Blz. 239 (Water)toeristenbelasting
        11. Blz. 240 Marktgelden
        12. Blz. 241 Lokale lastendruk
        13. Blz. 242 Kwijtschelding
      2. Blz. 243 Paragraaf B - Weerstandsvermogen en risicobeheersing
        1. Blz. 244 Weerstandsvermogen en risicobeheersing
        2. Blz. 245 Risico's
        3. Blz. 246 Weerstandscapaciteit
        4. Blz. 247 Weerstandsvermogen
        5. Blz. 248 Kengetallen
      3. Blz. 249 Paragraaf C - Onderhoud kapitaalgoederen
        1. Blz. 250 Onderhoud kapitaalgoederen
      4. Blz. 251 Paragraaf D - Financiering
        1. Blz. 252 Inleiding
        2. Blz. 253 Risicobeheer
        3. Blz. 254 Gemeentefinanciering
        4. Blz. 255 4. Kasbeheer
        5. Blz. 256 5. Administratieve organisatie
        6. Blz. 257 6. Informatievoorziening
      5. Blz. 258 Paragraaf E - Bedrijfsvoering
        1. Blz. 259 Algemeen
        2. Blz. 260 Klachten
        3. Blz. 261 Personeel en organisatie
        4. Blz. 262 Eigentijdse dienstverlening i.p.v. digitale dienstverlening
        5. Blz. 263 Planning en control
        6. Blz. 264 Regionale samenwerking
      6. Blz. 265 Paragraaf F - Verbonden Partijen
        1. Blz. 266 Algemeen
        2. Blz. 267 Gemeenschappelijke regelingen
        3. Blz. 268 Deelneming in Brabant Water N.V.
        4. Blz. 269 Deelneming kapitaal BNG Bank
        5. Blz. 270 Deelname in inkoopbureau West Brabant (SIW)
      7. Blz. 271 Paragraaf G - Grondbeleid
        1. Blz. 272 Algemeen
        2. Blz. 273 Stand van zaken
      8. Blz. 274 Paragraaf H - Rechtmatigheid
        1. Blz. 275 Algemeen
        2. Blz. 276 Aanvullende toetsingscriteria
      9. Blz. 277 Paragraaf I - Duurzaamheid
        1. Blz. 278 Duurzaamheidsplannen 2021
      10. Blz. 279 Paragraaf J - Covid-19
        1. Blz. 280 Inleiding
        2. Blz. 281 Algemeen
        3. Blz. 282 Inzet ambtelijke organisatie
        4. Blz. 283 Openbare orde en veiligheid (OOV)
        5. Blz. 284 Handhaving en toezicht
        6. Blz. 285 Wonen
        7. Blz. 286 Onderwijs
        8. Blz. 287 Jeugd en Jongerenwerk
        9. Blz. 288 Cultuur
        10. Blz. 289 WMO
        11. Blz. 290 Economie
        12. Blz. 291 Buurtsportcoaches (BSC)
        13. Blz. 292 Sport
        14. Blz. 293 Bijstand
        15. Blz. 294 Vergunningverlening
        16. Blz. 295 Burgerzaken
        17. Blz. 296 ICT/applicatiebeheer
        18. Blz. 297 Facilitair / Gebouwenbeheer
        19. Blz. 298 Secretariaat
        20. Blz. 299 Genomen maatregelen
        21. Blz. 300 Korte termijneffecten Programma 1
        22. Blz. 301 Korte termijneffecten Programma 2
        23. Blz. 302 Korte termijneffecten Programma 3
        24. Blz. 303 Korte termijneffecten Programma 4
        25. Blz. 304 Korte termijneffecten Programma 5
        26. Blz. 305 Korte termijneffecten programma 6
        27. Blz. 306 Korte termijneffecten programma 7
        28. Blz. 307 Korte termijneffecten programma 8
        29. Blz. 308 Paragraaf Lokale Heffing
        30. Blz. 309 Paragraaf Bedrijfsvoering
        31. Blz. 310 Lange termijneffecten
        32. Blz. 311 Financiële effecten
        33. Blz. 312 Risico's corona paragraaf
        34. Blz. 313 Doorkijk 2022
      11. Blz. 314 Paragraaf K - Donge Oevers
        1. Blz. 315 Algemeen
        2. Blz. 316 Financiële kaders projectontwikkeling
        3. Blz. 317 Voortgang
        4. Blz. 318 Conclusie
    5. Blz. 319 Jaarrekening
      1. Blz. 320 Grondslagen voor waardering en resultaatbepaling
        1. Blz. 321 Grondslagen voor waardering en resultaatbepaling
      2. Blz. 322 Balans
        1. Blz. 323 De balans als tabel zowel activa als passiva en specificaties daarvan (bedragen x € 1.000)
        2. Blz. 324 Toelichting op de balans
        3. Blz. 325 VLOTTENDE PASSIVA
        4. Blz. 326 Niet uit de balans blijkende vorderingen en verplichtingen
      3. Blz. 327 Overzicht baten en lasten 2021
        1. Blz. 328 Overzicht baten en lasten 2021 (bedragen x € 1.000)
      4. Blz. 329 Toelichting op het overzicht baten en lasten
        1. Blz. 330 P1 Leefbaarheid, Wonen en Duurzaamheid
          1. Blz. 331 Overzicht lasten per taakveld van Programma 1
          2. Blz. 332 Toelichting op het overzicht lasten per taakveld van Programma 1
          3. Blz. 333 Overzicht baten per taakveld van Programma 1
          4. Blz. 334 Toelichting op het overzicht baten per taakveld van Programma 1
          5. Blz. 335 Verkort overzicht afwijkingen lasten en baten van Programma 1
          6. Blz. 336 Overzicht Investeringen van Programma 1
        2. Blz. 337 P2 Economie, Recreatie & Toerisme
          1. Blz. 338 Overzicht lasten per taakveld van Programma 2
          2. Blz. 339 Toelichting op het overzicht lasten per taakveld van Programma 2
          3. Blz. 340 Overzicht baten per taakveld van Programma 2
          4. Blz. 341 Toelichting op het overzicht baten per taakveld van Programma 2
          5. Blz. 342 Verkort overzicht afwijkingen lasten en baten van Programma 2
          6. Blz. 343 Overzicht Investeringen van Programma 2
        3. Blz. 344 P3 Sportvoorzieningen
          1. Blz. 345 Overzicht lasten per taakveld van Programma 3
          2. Blz. 346 Toelichting op het overzicht lasten per taakveld van Programma 3
          3. Blz. 347 Overzicht baten per taakveld van Programma 3
          4. Blz. 348 Toelichting op het overzicht baten per taakveld van Programma 3
          5. Blz. 349 Verkort overzicht afwijkingen lasten en baten van Programma 3
          6. Blz. 350 Overzicht Investeringen van Programma 3
        4. Blz. 351 P4 Onderwijs
          1. Blz. 352 Overzicht lasten per taakveld van Programma 4
          2. Blz. 353 Toelichting op het overzicht lasten per taakveld van Programma 4
          3. Blz. 354 Overzicht baten per taakveld van Programma 4
          4. Blz. 355 Toelichting op het overzicht baten per taakveld van Programma 4
          5. Blz. 356 Verkort overzicht afwijkingen lasten en baten van Programma 4
          6. Blz. 357 Overzicht Investeringen van Programma 4
        5. Blz. 358 P5 Mens, Zorg en Inkomen
          1. Blz. 359 Overzicht lasten per taakveld van Programma 5
          2. Blz. 360 Toelichting op het overzicht lasten per taakveld van Programma 5
          3. Blz. 361 Overzicht baten per taakveld van Programma 5
          4. Blz. 362 Toelichting op het overzicht baten per taakveld van Programma 5
          5. Blz. 363 Verkort overzicht afwijkingen lasten en baten van Programma 5
          6. Blz. 364 Overzicht Investeringen van Programma 5
        6. Blz. 365 P6 Gemeentelijke gebouwen, Monumenten, Kunst en Cultuur
          1. Blz. 366 Overzicht lasten per taakveld van Programma 6
          2. Blz. 367 Toelichting op het overzicht lasten per taakveld van Programma 6
          3. Blz. 368 Overzicht baten per taakveld van Programma 6
          4. Blz. 369 Toelichting op het overzicht baten per taakveld van Programma 6
          5. Blz. 370 Verkort overzicht afwijkingen lasten en baten van Programma 6
          6. Blz. 371 Overzicht Investeringen van Programma 6
        7. Blz. 372 P7 Dienstverlening en Bedrijfsvoering
          1. Blz. 373 Overzicht lasten per taakveld van Programma 7
          2. Blz. 374 Toelichting op het overzicht lasten per taakveld van Programma 7
          3. Blz. 375 Overzicht baten per taakveld van Programma 7
          4. Blz. 376 Toelichting op het overzicht baten per taakveld van Programma 7
          5. Blz. 377 Verkort overzicht afwijkingen lasten en baten van Programma 7
          6. Blz. 378 Overzicht Investeringen van Programma 7
          7. Blz. 379 WNT - verantwoording 2021 Gemeente Geertruidenberg
        8. Blz. 380 - Overzicht algemene dekkingsmiddelen en onvoorzien
          1. Blz. 381 Overzicht lasten per taakveld van Algemene dekkingsmiddelen en onvoorzien
          2. Blz. 382 Toelichting op het overzicht lasten per taakveld van Algemene dekkingsmiddelen en onvoorzien
          3. Blz. 383 Overzicht baten per taakveld van Algemene dekkingsmiddelen en onvoorzien
          4. Blz. 384 Toelichting op het overzicht baten per taakveld van Algemene dekkingsmiddelen en onvoorzien
          5. Blz. 385 Verkort overzicht afwijkingen lasten en baten van Algemene dekkingsmiddelen en onvoorzien
          6. Blz. 386 Overzicht Investeringen van Algemene dekkingsmiddelen en onvoorzien
        9. Blz. 387 - Overzicht Overhead
          1. Blz. 388 Overzicht lasten per taakveld van Overhead
          2. Blz. 389 Toelichting op het overzicht lasten per taakveld van Overhead
          3. Blz. 390 Overzicht baten per taakveld van Overhead
          4. Blz. 391 Toelichting op het overzicht baten per taakveld van Overhead
          5. Blz. 392 Verkort overzicht afwijkingen lasten en baten van Overhead
          6. Blz. 393 Overzicht Investeringen van Overhead
      5. Blz. 394 Overzicht baten en lasten per taakveld
        1. Blz. 395 Overzicht Baten en Lasten per Taakveld
      6. Blz. 396 Overzicht baten en lasten per taakveld naar programma
        1. Blz. 397 Overzicht Baten en Laten per Taakveld per Programma
      7. Blz. 398 Overzicht budgetoverhevelingen naar 2022
        1. Blz. 399 Overzicht budgetoverhevelingen naar 2022
      8. Blz. 400 Programma Taakveld Baten en Lasten
        1. Blz. 401 Programma Baten Lasten Taakveld
      9. Blz. 402 SISA verantwoordingsinformatie specifieke uitkeringen
        1. Blz. 403 SISA Bijlage
    6. Zoeken
    7. Publicatie bijlagen
    8. Contact
    9. PrivacyStatement
    10. Sitemap